Petycje - Prezydent Miasta

Petycja w sprawie dokonania analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczenie potrzeb Interesantów dot. płatności bezgotówkowych.

1. Dnia 14.10.2019 r wpłynęła do Urzędu petycja w sprawie dokonania analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczenie potrzeb Interesantów dot. płatności bezgotówkowych.

2. Jako wydział wiodący wskazano Skarbnik Miasta.

3. Petycja została rozpatrzona pismem SK.152.1.2020 z dnia 07.01.2020.Treść w załączniku.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.10.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Mejna - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 października 2019 15:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Cholc
Ilość wyświetleń: 228
08 stycznia 2020 15:17 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_petycja_72019.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2020 15:16 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2019 15:43 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [petycja_72019.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)