Zadania w realizacji - archiwum

Porządek na naradę prezydenta w dniu 29 grudnia 2009 r.

1.       Informacje bieżące.

2.       Ogólne podsumowanie roku 2009 – stopień realizacji ustalonych na 2009 rok celów.

3.       Przygotowanie organizacyjne zabezpieczenia komunikacji miejskiej na wypadek wycofania się dotychczasowego przewoźnika.

4.       Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi położonemu na terenie pomiędzy

ulicami Władysława Broniewskiego i Andrzeja  Frycza –Modrzewskiego.

 

5. Zarządzenie Prezydenta w sprawie:

1/ ustalenia harmonogramu dochodów i wydatków na m-c  styczeń 2010 rok.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 grudnia 2009 12:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Mykowska
Ilość wyświetleń: 725
23 grudnia 2009 12:23 (Małgorzata Mykowska) - Utworzenie dokumentu.