Zadania w realizacji - archiwum

Porządek na naradę prezydenta w dniu 23 listopada 2010 r.

 1. Informacje bieżące.

2. Propozycja planu audytu wewnętrznego  na 2011 rok na podstawie analizy ryzyka.

 3. Informacja w sprawie realizacji projektów związanych z dofinansowaniem

  zewnętrznym.

 4. Funkcjonowanie komunikacji miejskiej po zamknięciu wiaduktu na ul. Wojska Polskiego.

 5. Informacja o realizacji zadań systemu selektywnej zbiórki odpadów. 

 

  6. Stanowisko Prezydenta w sprawie:

1/  wypłaty odszkodowań za grunty przejęte decyzjami podziałowymi na rzecz Gminy Miejskiej Tczew pod drogi publiczne

2/ wniosku dot. przesunięcia terminu płatności rocznej raty z tytułu sprzedaży działek

nr: 500/18 i  533/3, położonych przy ul. Matejki.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2010 12:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Małgorzata Mykowska
Ilość wyświetleń: 555
22 listopada 2010 12:33 (Małgorzata Mykowska) - Dodanie dokumentu.