Biuro Prezydenta

W szczególności do zadań Biura należy:

1) przekazywanie wydziałom zapytań i interpelacji radnych, wniosków komisji,
2) prowadzenie zbiorczego rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Urzędu, przekazywanie ich wg właściwości, kontrola terminowego ich załatwiania,
3) zabezpieczenie obsługi kancelaryjnej i administracyjnej sekretariatów dla osób pełniących funkcję Prezydenta, Zastępcy Prezydenta ds. gospodarczych i Sekretarza oraz posiedzeń i narad Prezydenta,
4) prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji administracyjnych wydawanych przez Prezydenta,
5) prowadzenie rejestru porozumień zawartych przez Miasto,
6) prowadzenie spraw związanych z nagrodą "Tczewianin Roku",
7) tworzenie, realizacja oraz monitorowanie strategii promocyjnej Miasta, w tym kształtowanie wizerunku Prezydenta i Miasta w mediach i opinii publicznej,
8) realizacja polityki informacyjnej Miasta, w tym bieżąca współpraca z mediami, przygotowywanie treści komunikatów prasowych, wzorów podziękowań, gratulacji, dyplomów na potrzeby Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika,
9) opracowywanie, redagowanie oraz publikowanie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych,
10) prowadzenie mediów społecznościowych Urzędu oraz Prezydenta,
11) organizowanie konferencji prasowych Prezydenta oraz obsługa prasowa innych aktywności w mediach,
12) monitoring i analiza publikacji zamieszczanych w mediach,
13) dbanie o publiczny wizerunek władz Miasta i Urzędu w mediach oraz przygotowywanie sprostowań, polemik, wyjaśnień do informacji medialnych,
14) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu sprawnego i rzetelnego przekazywania informacji mediom,
15) redagowanie, wydawanie i dystrybucja Bezpłatnego Biuletynu Informacyjnego Samorządu Miasta Tczewa „Panorama Tczewa”,
16) realizacja działań promocyjnych zgodnie z identyfikacją wizualną, w tym dbanie o spójny wygląd druków urzędowych (papier firmowy, wizytówki, listy gratulacyjne, podziękowania),
17) nadzór i koordynacja wykonania oraz zlecanie druku projektów graficznych, publikacji informacyjnych, np. w formie broszur, ulotek, folderów itp.,
18) redagowanie miejskiego portalu internetowego www.wrotatczewa.pl,
19) przygotowywanie (zakup i dystrybucja) materiałów promocyjnych, reprezentacyjnych i reklamowych Miasta,
20) koordynacja spraw związanych z udzielaniem honorowego patronatu Prezydenta,
21) realizowanie (inicjowanie i koordynacja) współpracy Miasta z innymi miastami, miastami partnerskimi i zaprzyjaźnionymi w zakresie wymiany turystycznej, kulturalnej, sportowej, gospodarczej i innej,
22) przygotowanie, organizacja i obsługa imprez miejskich, imprez i wydarzeń związanych z Urzędem oraz akcji promocyjnych, tj. „Tczewska wyprawka” i „Serca pełne nakrętek”.

Stanowiska

Kierownik Biura

Dokumenty

Prawo lokalne

Prawo lokalne

Prawo lokalne

Dokumenty związane z działalnością Rady Miejskiej

Wykonywane sprawy

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.03.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Prezydenta
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Mykowska - Kierownik Biura Prezydenta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2011 15:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Przyłucka
Ilość wyświetleń: 18236
01 kwietnia 2025 12:07 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych jednostki.
09 stycznia 2025 10:06 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych jednostki.
20 czerwca 2023 11:31 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych jednostki.