W szczególności do zadań Wydziału należy:
1) sprawowanie zarządu budynkami, gospodarka lokalami biurowymi Urzędu oraz zabezpieczenie mienia Urzędu,
2) planowanie remontów budynków Urzędu oraz prowadzenie ksiąg obiektu budowlanego,
3) planowanie inwestycji budynków Urzędu, współpraca z Wydziałem Spraw Komunalnych i Inwestycji oraz Biurem Zamówień Publicznym w zakresie ich realizacji,
4) prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi, w tym:
a) konto 011 – ewidencja środków trwałych (bez sprzętu komputerowego),
b) konto 013 – ewidencja pozostałych środków trwałych w użytkowaniu (bez sprzętu komputerowego),
c) prowadzenie gospodarki magazynowej,
d) prowadzenie kart imiennych wyposażenia pracowników,
5) zapewnienie zaopatrzenia materiałowego i technicznego, w tym materiałów i pomocy biurowych, prasy, książek, literatury fachowej, druków i formularzy, zakup sprzętu i urządzeń biurowych,
6) utrzymanie w sprawności technicznej maszyn i urządzeń technicznych znajdujących się w budynkach Urzędu,
7) utrzymanie ładu i porządku na terenach przyległych do budynków administracyjnych Urzędu,
8) wykonywanie zadań związanych z wysyłką oraz odbiorem poczty tradycyjnej,
9) prowadzenie ewidencji telefonów komórkowych przyznanych pracownikom do celów służbowych,
10) prowadzenie rejestru pieczęci i pieczątek służbowych oraz spraw związanych z ich wykonaniem,
11) wykonywanie czynności związanych z gospodarką kluczami do obiektów do pomieszczeń Urzędu,
12) prowadzenie podręcznego rejestru książek służbowych,
13) zapewnienie ciągłości usług telekomunikacyjnych: telefonii komórkowej i stacjonarnej przy współudziale – wsparciu technicznym Biura Cyfryzacji i Analiz,
14) prowadzenie gospodarki odzieżą ochronną i roboczą,
15) prowadzenie, przy współdziałaniu ze związkami zawodowymi działalności socjalnej, w tym:
a) opracowywanie preliminarzy wydatków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
b) realizowanie zadań wynikających z Zakładowego Regulaminu Świadczeń Socjalnych, w tym sporządzanie dokumentacji na udzielanie: pożyczek, zapomóg, dopłat,
c) organizowanie imprez rekreacyjno – sportowych dla pracowników i członków ich rodzin,
d) sporządzanie rocznych sprawozdań z wydatków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
16) prowadzenie spraw zabezpieczenia przeciwpożarowego,
17) prowadzenie gospodarki transportem samochodowym Urzędu, w tym:
a) prowadzenie ewidencji kart drogowych,
b) prowadzenie ewidencji samochodów służbowych Urzędu,
c) prowadzenie ewidencji umów i rozliczanie pracowników, którym przyznano ryczałty na używanie do celów służbowych samochodu nie będącego własnością pracodawcy,
18) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia w Urzędzie i pozostałych obiektach administrowanych przez Wydział,
19) zapewnienie czystości i estetyki w pomieszczeniach biurowych w Urzędzie oraz sprawowanie nadzoru nad pracą sprzątaczek, konserwatorów,
20) sporządzanie i realizowanie projektu budżetu w oparciu o klasyfikację w części dotyczącej utrzymania i obsługi Urzędu,
21) przygotowywanie zestawienia majątku Urzędu dla brokera ubezpieczeniowego w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłaniającego ubezpieczyciela majątku oraz ubezpieczenia na życie pracowników Urzędu,
22) przygotowanie zestawienia punktów poboru energii elektrycznej w budynkach Urzędu Miejskiego, zebranie zestawień z Jednostek i instytucji kultury i przekazanie ich do Biura Energii w Gdańsku w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłaniającego dostawcę energii elektrycznej,
23) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia projektów umów, zleceń na dostawy i usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem Urzędu,
24) sporządzanie protokołów przekazania i umów darowizny sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Urzędu,
25) sporządzenie wniosków do Stałej Komisji Likwidacyjnej Urzędu w sprawie likwidacji zużytego sprzętu lub urządzeń,
26) przekazywanie do utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, uznanego przez Stałą Komisję Likwidacyjną za nienadający się do dalszego użytkowania (bez sprzętu komputerowego),
27) wykonywanie, w zakresie zleconym zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego, organów samorządu terytorialnego, referendów i spisów powszechnych, w tym ustalenia siedzib obwodowych komisji wyborczych oraz zapewnienie ich wyposażenia oraz gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na wybory, referenda i spisy powszechne.
Data wytworzenia dokumentu:
31.03.2025 r.
Dokument wytworzony przez:
Wydział Administracyjny
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu:
Janina Dubiella - Naczelnik Wydziału Administracyjnego
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
27 stycznia 2014 08:42
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Agnieszka Przyłucka
Ilość wyświetleń:
8738
03 stycznia 2024 13:38 (
Dorota Prokopowicz) - Aktualizacja danych stanowiska: Naczelnik Wydziału.
22 czerwca 2022 08:57 (
Danuta Petka) - Dodanie stanowiska: Naczelnik Wydziału Administracyjnego.
22 czerwca 2022 08:37 (
Danuta Petka) - Zmiana danych jednostki.
22 czerwca 2022 08:34 (
Danuta Petka) - Zmiana danych jednostki.
22 czerwca 2022 08:33 (
Danuta Petka) - Zmiana danych jednostki.
12 czerwca 2014 13:18 (
Danuta Petka) - Zmiana danych jednostki.