Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych

W szczególności do zadań Pełnomocnika należy:

1) prowadzenie Kancelarii Informacji Niejawnych,
2) zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ich ochrony fizycznej,
3) współdziałanie z Administratorem systemu teleinformatycznego w zakresie zapewnienia ochrony systemu i sieci teleinformatycznej, w której są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,
4) kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,
5) okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów,
6) opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji,
7) szkolenie pracowników z zakresu informacji niejawnych,
8) przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych oraz prowadzenie obowiązujących rejestrów,
9) udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom do tego upoważnionym,
10) egzekwowanie zwrotu dokumentów, kontrolowanie przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Informacji Niejawnych,
11) prowadzenie bieżącej kontroli dokumentów.

Stanowiska

Pełnomocnik

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.03.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Gawrońska - Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 kwietnia 2025 10:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Prokopowicz
Ilość wyświetleń: 101
02 kwietnia 2025 09:19 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych jednostki.
01 kwietnia 2025 10:49 (Dorota Prokopowicz) - Dodanie stanowiska: Pełnomocnik .
01 kwietnia 2025 10:49 (Dorota Prokopowicz) - Utworzenie jednostki.