Dokumentacja przebiegów i efektów kontroli - archiwum

Informacja z przeprowadzonej kontroli na terenie cmentarza komunalnego w dniu 13.10.2016 r.

Informacja z przeprowadzonej kontroli na terenie cmentarza komunalnego w dniu 13.10.2016 r.

 

Nazwa kontrolowanej jednostki: zarządca cmentarza komunalnego – p. Aleksander Alchimowicz

Termin przeprowadzenia kontroli: 13.10.2016 r.

Zakres kontroli:

1)     czystość i porządek na terenie cmentarza,

2)     ocena ogólna stanu urządzeń i wyposażenia,

3)     prawidłowość wykonywania obowiązków zarządcy cmentarza w zakresie wyznaczania miejsc do pochówku i ich odbioru po pogrzebach.

Informacja o wydanych zaleceniach pokontrolnych:

- zaleca się zarządcy systematyczne kontrole wszystkich wykonywanych wykopów (prac ziemnych) przed pochówkiem oraz zobowiązuje się do dyscyplinowania firm pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania obowiązującego regulaminu cmentarza komunalnego,

- o faktach naruszania regulaminu i obowiązujących przepisów porządkowych przez zakłady usługowe korzystające z cmentarza należy niezwłocznie informować służby porządkowe i Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji UM w Tczewie.

 

Wytworzył: Janusz Landowski

Zaakceptował: Krzysztof  Witosiński - Naczelnik Wydziału Spraw Komunalnych i Inwestycji

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.10.2016r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Witosiński - Naczelnik Wydziału Spraw Komunalnych i Inwestycji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 października 2016 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Petka
Ilość wyświetleń: 1761
17 października 2016 12:52 (Danuta Petka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)