Informacja z przeprowadzonej kontroli na terenie cmentarza komunalnego w dniu 13.10.2016 r.
Nazwa kontrolowanej jednostki: zarządca cmentarza komunalnego – p. Aleksander Alchimowicz
Termin przeprowadzenia kontroli: 13.10.2016 r.
Zakres kontroli:
1) czystość i porządek na terenie cmentarza,
2) ocena ogólna stanu urządzeń i wyposażenia,
3) prawidłowość wykonywania obowiązków zarządcy cmentarza w zakresie wyznaczania miejsc do pochówku i ich odbioru po pogrzebach.
Informacja o wydanych zaleceniach pokontrolnych:
- zaleca się zarządcy systematyczne kontrole wszystkich wykonywanych wykopów (prac ziemnych) przed pochówkiem oraz zobowiązuje się do dyscyplinowania firm pogrzebowych i kamieniarskich w zakresie przestrzegania obowiązującego regulaminu cmentarza komunalnego,
- o faktach naruszania regulaminu i obowiązujących przepisów porządkowych przez zakłady usługowe korzystające z cmentarza należy niezwłocznie informować służby porządkowe i Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji UM w Tczewie.
Wytworzył: Janusz Landowski
Zaakceptował: Krzysztof Witosiński - Naczelnik Wydziału Spraw Komunalnych i Inwestycji
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie