Wymagane dokumenty:
Wniosek o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Tczew wraz z załącznikami:
Wniosek można złożyć po ogłoszeniu otwartego konkursu ofert za pośrednictwem systemu elektronicznego Witkac.pl
Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :
Urząd Miejski w Tczewie ul. 30-go Stycznia 1
Komórka odpowiedzialna
Wydział Spraw Społecznych – II piętro – pokój 38, 39 tel. 58 77-59-382, 58 77-59-422, 58 77-59-438
Opłaty/ opłata skarbowa:
Nie dotyczy
Termin załatwienia sprawy:
Sprawa zostanie załatwiona po określonym czasie.
Sposób załatwienia sprawy:
Rozpatrzenie wniosków i ewentualne przyznanie dofinansowania na realizację zadania.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 z późn. zm.);
Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24.10.2018 r. w sprawie wzoru oferty i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 poz. 2057);
Uchwała Nr VIII/112/2024 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 31 października 2024 roku w sprawie Programu współpracy Gminy Miejskiej Tczew z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Inne informacje:
Nie dotyczy
Druki:
Nie dotyczy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie