Wymagane dokumenty:
Żądanie osoby uprawnionej wniesione na piśmie lub ustnie do protokołu.
Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :
Urząd Miejski w Tczewie
Wydział Budżetu i Podatków
budynek przy ul. 30 Stycznia 1, 83 – 110 Tczew
poniedziałek, wtorek, środa – w godz. 7 30 – 15 30
czwartek – w godz. 7 30 – 16 30
piątek – w godz. 7 30 – 14 30
Komórka odpowiedzialna: Wydział Budżetu i Podatków
– podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny od osób fizycznych :
PARTER: pokój nr 13 (tel. 58/77-59-328), nr 14 (tel.58/77-59-334, 58/77-59-402) i nr 15
(tel.58/ 77- 59-374, 58/77- 59- 398)
Opłata skarbowa:
Zwolnienie od wniesienia opłaty skarbowej.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wnioskuo wydanie zaświadczenia.
Sposób załatwienia sprawy : Wydanie zaświadczenia o wielkości użytków.
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym.
2) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Tryb odwoławczy:
brak
Inne informacje:
Organ podatkowy wydaje zaświadczenie na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie.
Zaświadczenie potwierdza stan faktyczny lub prawny istniejący w dniu jego wydania wynikający z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów lub z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.
O wydanie zaświadczenia może ubiegać się osoba będąca podatnikiem podatku rolnego od
gruntów gospodarstwa rolnego lub jej pełnomocnik.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie