Wymagane dokumenty:
Miejsce załatwienia sprawy / adres korespondencyjny:
Urząd Miejski Wydział Spraw Obywatelskich 83-110 Tczew ul. 30-go Stycznia 1
tel. 58 77-59-303/403
Komórka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Obywatelskich Tczew ul. 30-go Stycznia 1 pokój nr 6
Opłaty / opłata skarbowa:
Brak
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.
Sposób załatwienia sprawy:
Do Rejestru Danych Kontaktowych swoje dane kontaktowe mogą przekazać osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Do RDK wprowadza się:
Dane do RDK są przekazywane, aktualizowane lub usuwane:
Przekazywane dane są wprowadzane do Rejestru Danych Kontaktowych po potwierdzeniu ich poprawności oraz przyporządkowaniu do osoby, której dane dotyczą, realizowanym przy użyciu jednorazowego kodu wysłanego odpowiednio na przekazany do tego rejestru adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie Rejestru Danych Kontaktowych.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Inne informacje:
Przekazanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych nie jest obowiązkowe. W każdej chwili można zmienić, aktualizować lub usunąć dane z RDK.
W rejestrze tym przetwarza się tylko jeden numer telefonu komórkowego lub tylko jeden adres poczty elektronicznej osoby fizycznej.
Druki:
Wniosek o przekazanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych*/o aktualizację danych w RDK*/o usunięcie danych z RDK
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie