Rejestr Danych Kontaktowych

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:          

  •  Dowód osobisty lub paszport
  •  Wypełniony wniosek o przekazanie, aktualizację lub usunięcie danych w Rejestrze   Danych Kontaktowych

Miejsce złożenia dokumentów

Miejsce załatwienia sprawy / adres korespondencyjny:

 Urząd Miejski  Wydział Spraw Obywatelskich  83-110 Tczew  ul. 30-go Stycznia 1

 tel. 58 77-59-303/403

 

 Komórka odpowiedzialna:

 Wydział Spraw Obywatelskich Tczew  ul. 30-go Stycznia 1 pokój nr 6

Opłaty

Opłaty / opłata skarbowa:

 Brak                           

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy:    

Niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.

 

Sposób załatwienia sprawy:

Do Rejestru Danych Kontaktowych swoje dane kontaktowe mogą przekazać osoby   pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

 Do RDK wprowadza się:

  •  numer PESEL,
  •  imię i nazwisko,
  •  adres poczty elektronicznej  / numer telefonu komórkowego.

 

 Dane do RDK są przekazywane, aktualizowane lub usuwane:

  •  samodzielnie przez osobę fizyczną przy użyciu usługi online udostępnionej przez Ministra właściwego do spraw informatyzacji;
  • za pośrednictwem podmiotu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1,2 i 4-8 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, posiadający dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych, na wniosek złożony osobiście w siedzibie tego podmiotu.

Przekazywane dane są wprowadzane do Rejestru Danych Kontaktowych po potwierdzeniu ich poprawności oraz przyporządkowaniu do osoby, której dane dotyczą, realizowanym przy użyciu jednorazowego kodu wysłanego odpowiednio na przekazany do tego rejestru adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.

Podstawa prawna

Podstawa prawna:                      

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 

Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie Rejestru Danych Kontaktowych.

Tryb odwoławczy

 Tryb odwoławczy:

 Nie dotyczy

Inne informacje

Inne informacje:                       

Przekazanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych nie jest obowiązkowe. W każdej chwili można zmienić, aktualizować lub usunąć dane z RDK.

W rejestrze tym przetwarza się tylko jeden numer telefonu komórkowego lub tylko jeden adres poczty elektronicznej osoby fizycznej.

Druki:

Wniosek o przekazanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych*/o aktualizację  danych w RDK*/o usunięcie danych z RDK

 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.10.2024 roku
Dokument wytworzony przez: Wydział Spraw Obywatelskich
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Gawrońska - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 stycznia 2020 11:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Przyłucka-Śmietanka
Ilość wyświetleń: 1145
06 maja 2025 16:06 (Beata Lewandowska) - Aktualizacja danych sprawy.
06 maja 2025 15:36 (Beata Lewandowska) - Aktualizacja danych sprawy.
06 maja 2025 15:32 (Beata Lewandowska) - Aktualizacja danych sprawy.