Wymagane dokumenty:
Miejsce złożenia wniosku:
1) Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie
· Biuro Obsługi Klienta / Plac Marszałka Piłsudskiego 1 / telefon: (58) 775 -9-300
· Biuro Obsługi Klienta / ul. 30 Stycznia 1 / telefon: (58) 775-9-497
2) Drogą elektroniczną na adres e-mail: info@um.tczew.pl
Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny:
Urząd Miejski w Tczewie
Biuro Planowania Przestrzennego
Plac Marszałka Piłsudskiego 1
83-110 Tczew
Komórka odpowiedzialna:
Biuro Planowania Przestrzennego
Plac Marszałka Piłsudskiego 1
Pokój nr 37 / I piętro / telefon: (58) 775-9-363, (58) 775-9-311, (58) 775-9-344
Pokój nr 1 / parter / telefon: (58) 775-9-361
Opłaty/ opłata skarbowa:
Zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej:
1) Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wysokości 17 zł jest wpłacana z góry w kasie Urzędu Miasta /ul. 30 Stycznia 1/ lub na rachunek Bankowy: 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976 Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział Gdańsk z adnotacją „opłata skarbowa”. Jednocześnie wyjaśnia się, że istotą zaświadczenia jest urzędowe potwierdzenie określonego faktu lub stanu prawnego. W związku z tym, opłatę skarbową w wysokości 17 zł pobiera się od każdego zaświadczenia urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego, nie zaś od każdego dokumentu zaświadczenia, który może zawierać więcej niż jedno poświadczenie. Wydanie zaświadczenia obejmującego większą liczbę nieruchomości (działek ewidencyjnych lub nieruchomości lokalowych) wymaga wniesienia opłaty skarbowej stanowiącej iloczyn liczby tych działek ewidencyjnych lub nieruchomości lokalowych oraz stawki opłaty skarbowej (liczba działek lub lokali wymienionych we wniosku x 17 zł = kwota opłaty skarbowej).
2) W przypadku złożenia pełnomocnictwa, dodatkowa opłata skarbowa wynosi 17 zł
3) Zgodnie z art. 7 cytowanej ustawy, zwolnione z opłaty skarbowej są jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wpłynięcia wniosku
Sposób załatwienia sprawy:
Opracowanie wnioskowanych dokumentów
Podstawa prawna:
1) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
2) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
3) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
4) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
5) Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji
Tryb odwoławczy:
Brak
Inne informacje:
Wnioski o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania i zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dostępne są:
1) W pokoju nr 37 / I piętro / Plac Marszałka Piłsudskiego 1
2) Na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Druki:
1) Wniosek o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
2) Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
3) Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie