Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z akt dowodów osobistych,
2. Dowód osobisty lub paszport
Miejsce załatwienia sprawy/adres korespondencyjny:
Urząd Miejski Wydział Spraw Obywatelskich 83-110 Tczew ul. 30-go Stycznia 1
tel. 58 77-59-303/403
Komórka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Obywatelskich Tczew ul. 30-go Stycznia 1 pokój nr 6
Opłaty/opłata skarbowa:
Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł , a za każdą stronę kserokopii dokumentu 5 zł - płatne w kasie Urzędu lub na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie Bank Pekao S.A. Nr 47124012421111001002250976 z adnotacją „opłata skarbowa”.
Zwolnienia z opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej.
Opłata od pełnomocnictwa – 17 zł (zwolnienie od opłaty są: małżonkowie, wstępni, zstępni lub rodzeństwo).
Termin załatwienia sprawy:
Odpowiedź do 7 dni.
Sposób załatwienia sprawy:
Zaświadczenie zawierające pełny odpis danych wydaje się na wniosek zainteresowanej osoby, złożony w formie pisemnej lub formie dokumentu elektronicznego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Odbiór zaświadczenia osobiście lub przez pełnomocnika.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 06 sierpnia 2010 roku o dowodach osobistych .
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy:
Brak
Inne informacje:
Brak
Druki:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia lub kserokopii z akt dowodów osobistych
2. Wzór pełnomocnika
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie