Wymagane dokumenty:
Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć osobiście w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Tczewie (parter pokój nr 4).
Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :
Urząd Miejski w Tczewie ul. 30-go Stycznia 1
Komórka odpowiedzialna
Wydział Spraw Społecznych – parter pokój nr 4, tel. 58 77-59-325, 58 77-59-425,58 77-59-427
Opłaty/ opłata skarbowa: Nie dotyczy
Termin załatwienia sprawy: W ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.
Sposób załatwienia sprawy: Dodatek mieszkaniowy przyznaje się w formie decyzji administracyjnej.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21.06.2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2021); Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26.04.2013 r. w sprawie sposobu przeprowadzania wywiadu środowiskowego, wzoru kwestionariusza wywiadu oraz oświadczenia o stanie majątkowym wnioskodawcy i innych członków gospodarstwa domowego, a także wzoru legitymacji pracownika upoważnionego do przeprowadzenia wywiadu (Dz. U. poz. 589).
Tryb odwoławczy:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku za pośrednictwem tut. organuw terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Inne informacje: Nie dotyczy
Druki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie