Wymagane dokumenty:
Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :
Urząd Miejski w Tczewie
Wydział Budżetu i Podatków
budynek przy ul. 30-go Stycznia 1, 83 – 110 Tczew
poniedziałek, wtorek, środa – w godz. 7 30 – 15 30
czwartek – w godz. 7 30 – 16 30
piątek – w godz. 7 30 – 14 30
Komórka odpowiedzialna:Wydział Budżetu i Podatków
– opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi :
PARTER: pokój nr 10
nr tel. 58 77 59 419 lub 58 77 59 420)
Opłaty : Bez opłaty skarbowej.
Termin załatwienia sprawy:
Rozpatrzenie i wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających dodatkowego postępowania do 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Sposób załatwienia sprawy: Decyzja Skarbnika miasta wydana w ramach uznania administracyjnego.
Podstawa prawna:
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Druki:
Oświadczenie o aktualnej sytuacji finansowej (uzyskiwanych dochodach) oraz stanie majątkowym w związku z wnioskiem o udzielenie ulgi w zapłacie zobowiązani podatkowego z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi jest dostępne w Wydziale Budżetu i Podatków – pokój nr 10 oraz na stronie internetowej www.bip.tczew.pl w części dotyczącej Wydziału Budżetu i Podatków.
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis stanowi załącznik do rozporządzenia RM z dnia 29.03.2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis jest dostępny w Wydziale Budżetu i Podatków – pokój nr 10 oraz na stronie internetowej www.bip.tczew.pl w części dotyczącej Wydziału Budżetu i Podatków.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie