Przesunięcie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

jeżeli wnioskodawcą jest osobą fizyczną:

  1. pisemny wniosek zawierający propozycję terminu płatności, ilość rat - w zależności, o co dana osoba się ubiega,
  2. wypełnione oświadczenie o stanie majątkowym,

 

jeżeli wnioskodawcą jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej:

  1. pisemny wniosek zawierający propozycję terminu płatności, ilości rat - w zależności, o co dana osoba się ubiega,
  2. informacje o pomocy otrzymanej przez przedsiębiorcę w okresie trzech kolejnych lat  poprzedzających dzień złożenia wniosku,
  3. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,

Miejsce złożenia dokumentów

Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :

Urząd Miejski w Tczewie, Biuro Nadzoru Właścicielskiego

Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew

 

Komórka odpowiedzialna : Biuro Nadzoru Właścicielskiego

pokój nr 51, II piętro, tel.: (58) 77-59-430

Opłaty

Opłaty/ opłata skarbowa:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy:

od 1 do 2 miesięcy

 

Sposób załatwienia sprawy:

Decyzja Prezydenta Miasta, po analizie zgromadzonych dokumentów (w formie ugody)

Podstawa prawna

Podstawa prawna:

  1. UCHWAŁA Nr XLVIII/389/2014 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 30 października 2014 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania i udzielania ulg w spłatach należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Miejskiej Tczew
  2. Ustawa z dnia 30.04.2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 702)
  3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2014, poz. 1543)
  4. Zarządzenie Nr 185/2020 Prezydenta Miasta Tczewa z dnia 27.07.2020 r. zmieniające zarządzenie nr 23/2015 Prezydenta Miasta Tczewa z dnia 26.01.2015 r. w sprawie określenia wzoru formularza oświadczenia o stanie majątkowym i szczegółowych zasad składania wniosków w sprawach określonych Uchwałą XLVIII/389/2014 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 30 października 2014 r.

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy: 

brak

Inne informacje

Inne informacje:

brak

 

Druki:

  1. Wniosek o przesunięcie terminu płatności, rozłożenia na raty, umorzenia należności
  2. Oświadczenie o stanie majątkowym
  3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
  4. Oświadczenie o otrzymaniu / nieotrzymaniu pomocy de minimis

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.03.2025 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sebastian Lorenc - Kierownik Biura Nadzoru Właścicielskiego
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2024 08:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Prokopowicz
Ilość wyświetleń: 166
10 marca 2025 14:13 (Milena Bronk) - Aktualizacja danych sprawy.
10 marca 2025 14:10 (Milena Bronk) - Dodanie załącznika.
10 marca 2025 14:09 (Milena Bronk) - Usunięcie załącznika.