Wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu / wynagrodzeniu byłym pracownikom oświaty

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu/wynagrodzeniu.
  2. Dokumenty, które umożliwiają wystawienie zaświadczenia o zatrudnieniu/  wynagrodzeniu (np. umowa o pracę, świadectwa pracy).

Miejsce złożenia dokumentów

Miejsce załatwienia sprawy/adres korespondencyjny:

Urząd Miejski w Tczewie, ul. 30-go Stycznia 1, 83-110 Tczew

Opłaty

Opłaty/opłata skarbowa: nie dotyczy

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy:  bez zbędnej zwłoki

 

Sposób załatwienia sprawy: wydanie zaświadczenia lub w przypadku braku danych odpowiedź na wniosek

Podstawa prawna

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy:  nie dotyczy

Inne informacje

Inne informacje: nie dotyczy

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.04.2025
Dokument wytworzony przez: Wydział Edukacji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sylwia Olek - naczelnik Wydziału Edukacji
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 kwietnia 2025 13:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andżelika Mazurowska
Ilość wyświetleń: 57
25 kwietnia 2025 13:12 (Andżelika Mazurowska) - Dodanie załącznika.
25 kwietnia 2025 13:11 (Andżelika Mazurowska) - Dodanie załącznika.
25 kwietnia 2025 13:09 (Dorota Prokopowicz) - Aktualizacja danych sprawy.