Wymagane dokumenty:
Podanie o wydanie zaświadczenia.
Miejsce załatwienia sprawy / adres korespondencyjny:
Urząd Miejski w Tczewie
Wydział Budżetu i Podatków
30. Stycznia 1
poniedziałek, wtorek, środa, – w godz. 7 30 – 15 30
czwartek – w godz. 7 30 – 16 30
piątek – w godz. 7 30 – 14 30
Komórka odpowiedzialna: Wydział Budżetu i Podatków
- zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach oraz wysokości zaległości podatkowych
pokój Nr 1 tel. 58/77-59-386
Opłaty / opłata skarbowa:
Pobierana jest opłata skarbowa w wysokości :
- 21 zł za zaświadczenie o nie zaleganiu lub o wysokości zaległości w podatkach
- 17 zł za zaświadczenie o nie figurowaniu w ewidencji podatników
Termin załatwienia sprawy:
7 dni od daty złożenia podania.
Sposób załatwienia sprawy:
Wystawienie zaświadczenia na złożony wniosek podatnika wg właściwego wzoru
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
2. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 31 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe.
Tryb odwoławczy: brak
Inne informacje: brak
Druki:
Wnioski o wydanie zaświadczenia opracowane w celu ułatwienia załatwienia sprawy, są dostępne w Wydziale Budżetu i Podatków – pokój nr 1
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie