Wymagane dokumenty:
Podanie o wydanie zaświadczenia.
Miejsce załatwienia sprawy / adres korespondencyjny:
Urząd Miejski w Tczewie
Wydział Budżetu i Podatków
ul. 30-go Stycznia 1
poniedziałek, wtorek, środa, – w godz. 7 30 – 15 30
czwartek – w godz. 7 30 – 16 30
piątek – w godz. 7 30 – 14 30
Komórka odpowiedzialna: Wydział Budżetu i Podatków
- Zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach oraz wysokości zaległości podatkowych
pokój Nr 1 tel. 58/77-59-386
Opłaty / opłata skarbowa:
Pobierana jest opłata skarbowa w wysokości :
- 21 zł za zaświadczenie o nie zaleganiu lub o wysokości zaległości w podatkach;
- 17 zł za zaświadczenie o nie figurowaniu w ewidencji podatników;
- 17 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielonych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Termin załatwienia sprawy:
7 dni od daty złożenia podania.
Sposób załatwienia sprawy:
Wystawienie zaświadczenia na złożony wniosek podatnika wg właściwego wzoru.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
2. Ustawa z dnia 26 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
2. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe.
Tryb odwoławczy: brak
Inne informacje: brak
Druki:
Wnioski o wydanie zaświadczenia opracowane w celu ułatwienia załatwienia sprawy, są dostępne w Wydziale Budżetu i Podatków – pokój nr 1 oraz na stronie internetowej www.bip.tczew.pl w części dotyczącej Wydziału Budżetu i Podatków.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie