Interpelacje i zapytania

Zapytanie radnego Zenona Drewy złożonego na sesji Rady Miejskiej w dniu 28 listopada 2024 r.

  1. Treść zapytania: ,,Czy planowana jest zmiana organizacji pracy Urzędu Miejskiego? Czy przewiduje się zmiany regulaminu i zakresy obowiązków pracowników?’’
  2. Prezydent Miasta Tczewa Łukasz Brządkowski poinformował, iż planowana jest zmiana organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Tczewie w dniu 16 grudnia 2024 r. (poniedziałek), Urząd tego dnia będzie przyjmował interesantów do godz. 12.30 oraz w dniu 24 grudnia 2024 r. (wtorek – wigilia) Urząd będzie czynny do godz. 12.00. Zarówno 16 grudnia jak i 24 grudnia dokumenty można będzie składać u dozorcy w siedzibie Urzędu przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1 do godz. 15.30. Stałych zmian godzin pracy Urzędu na chwilę obecną nie przewiduje się.

    Ponadto z dniem 1 stycznia 2025 r. planuje wprowadzenie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Tczewie. Powyższa zmiana spowoduje zmiany w zakresach obowiązków pracowników, których zmiana obejmie.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.12.2024
Dokument wytworzony przez: Biuro Rady Miejskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Odya - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2024 13:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Natalia Piotrowska
Ilość wyświetleń: 112
17 grudnia 2024 08:55 (Natalia Piotrowska) - Zmiana danych dokumentu. udzielenie odpowiedzi (Dokument opublikowany)
17 grudnia 2024 08:45 (Natalia Piotrowska) - Zmiana danych dokumentu. Dodanie odpowiedzi (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2024 13:33 (Natalia Piotrowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)