Interpelacje i zapytania

Zapytanie radnego Zenona Drewy złożone w okresie międzysesyjnym dnia 23 stycznia 2025 r.

  1. Treść zapytania: "Proszę o udostępnienie wyników audytu drogowego przeprowadzonego na drogach miejskich.’’
  2. Z-ca Prezydenta Andrzej Gockowski przekazał odpowiedź: ,,Odpowiadając na przedmiotowe zapytanie w załączeniu przekazujemy w wersji elektronicznej na nośniku pendrive opracowanie ,,Inwentaryzacja stanu nawierzchni dróg gminnych w mieście Tczew przeprowadzona w roku 2024 w celu analizy ryzyka związanego z odpowiedzialnością cywilną zarządcy dróg'' wraz z załącznikami.''

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.01.2025 r
Dokument wytworzony przez: Biuro Rady Miejskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Odya - Sekretarz Miasta Tczewa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 stycznia 2025 10:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Kuriata
Ilość wyświetleń: 131
26 lutego 2025 12:50 (Natalia Piotrowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 stycznia 2025 10:17 (Joanna Kuriata) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 stycznia 2025 10:16 (Joanna Kuriata) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)