Interpelacje i zapytania

Zapytanie radnego Tomasza Tobiańskiego złożone na sesji Rady Miejskiej w dniu 27 lutego 2025 r.

  1. Treść zapytania:

    „ W okresie od maja 2024 r. do stycznia 2025 r. ile osób dodatkowo zostało zatrudnionych w Urzędzie Miasta i na jakie stanowiska, jaka forma zatrudnienia

    Jakie w związku z tym Urząd Miejski poniósł koszty, ile budżet Miasta kosztowały zwolnienia osób oraz wypłacenie wynagrodzenia podczas gdy nie świadczyli pracy? 

  2. Prezydent Miasta Tczewa Łukasz Brządkowski przekazał odpowiedź 

Ad. 1  

W okresie od miesiąca maja 2024 r. do stycznia 2025 r.  zostało zatrudnionych 8 pracowników. Pracownicy zostali zatrudnieni na wolne stanowiska pracy bądź w ramach zastępstw nieobecnych pracowników.

Ad. 2 

Pana pytanie brzmiało "Jakie w związku z tym Urząd Miejski poniósł koszty, ile budżet kosztowały zwolnienia osób oraz wypłacanie wynagrodzenia podczas gdy nie świadczyli pracy ?". Prosiłbym o doprecyzowenie pytania  - w związku z jakimi działaniami Urząd Miejski poniółs koszty ? Zatrudnienie pracowników, o których mowa w ust. 1 odbywało się w ramach etatów oraz przyjętego przez Radę Miejską w Tczewie budżetu. W okresie od miesiąca maja 2024 r. do stycznia 2025 r w Urzędzie Miejskim w Tczewie nie wystąpiła sytuacja zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy. 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.03.2025
Dokument wytworzony przez: Biuro Rady Miejskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Joanna Odya - Sekretarz Miasta Tczewa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 marca 2025 10:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Kuriata
Ilość wyświetleń: 99
20 marca 2025 10:40 (Joanna Kuriata) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 marca 2025 10:10 (Joanna Kuriata) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 marca 2025 10:46 (Joanna Kuriata) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)