Petycje - Prezydent Miasta

Petycja w sprawie podjęcia działań na rzecz wyeliminowania sytuacji dających podstawę do składania licznych skarg dotyczących przepisów prawa o ruchu drogowym oraz ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.

  1. Dnia 16.06.2024 r. wpłynęła petycja w sprawie podjęcia działań na rzecz wyeliminowania sytuacji dających podstawę do składania licznych skarg dotyczących przepisów prawa o ruchu drogowym oraz ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
  2. Jako komórkę wiodącą wskazano Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym.
  3. Jako komórkę współpracującą wskazano Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji.
  4. Petycja została rozpatrzona pismem WGN.152.27.4.2024.DR z dnia 12.09.2024 r. Treść w załączeniu. 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.06.2024 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Damian Piskorski - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 czerwca 2024 10:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Cholc
Ilość wyświetleń: 148
18 września 2024 14:01 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_petycje_272024.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 września 2024 14:01 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 czerwca 2024 10:51 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [petycja_272024.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)