Petycje - Rada Miejska

Petycja nr 2/2024 w sprawie remontu fragmentu nawierzchni ulicy Jabłoniowej

  1. Dnia 20 lutego  2024 r. do Rady Miejskiej w Tczewie wpłynęła petycja w sprawie remontu fragmentu nawierzchni ulicy Jabłoniowej
  2. Dnia 21 lutego  2024 r. Przewodniczący Rady Miejskiej przekazał petycję wszystkim radnym oraz Komisji Skarg , Wniosków  i Petycji.
  3. Dnia 22 lutego 2024 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie przekazał petycję do Prezydenta Miasta Tczewa w celu udzielenia informacji w sprawie.
  4. Dnia 18  marca  2024 r. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji na posiedzeniu zaopiniowała ww. petycję.
  5. Dnia 29 maja  2024 r. Rada Miejska w Tczewie podjęła uchwałę Nr II/46/2024 w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 20 lutego 2024 r.
  6. Dnia 5 czerwca 2024 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie zawiadomił wnoszącego petycję o sposobie jej załatwienia. 

 

Wytworzyła: Joanna Kuriata  Biuro Rady Miejskiej w Tczewie

Zaakceptował: Damian Piskorski Sekretarz Miasta Tczewa

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.02.2024 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Rady Miejskiej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Damian Piskorski - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lutego 2024 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Prokopowicz
Ilość wyświetleń: 126
12 czerwca 2024 09:25 (Dorota Prokopowicz) - Dodanie załącznika [skan_uchwaly_nr_ii462024_z_dnia_29_maja_2024.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 czerwca 2024 09:25 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 lutego 2024 10:24 (Dorota Prokopowicz) - Dodanie załącznika [skan_petycji_z_20_lutego_2024.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)