Informacja z przeprowadzonej kontroli przez Starostwo Powiatowe w Tczewie Wydział Administracji i Zarządzania Kryzysowego - Kontrola realizacji specjalistycznych zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego Gminy Miejskiej Tczew– termin kontroli: 12.11.2015r.
Instytucja przeprowadzająca kontrolę: Starostwo Powiatowe w Tczewie Wydział Administracji i Zarządzania Kryzysowego, ul. Piaskowa 2, 83 – 110 Tczew
Nazwa kontrolowanej jednostki: Urząd Miejski w Tczewie Plac Marszałka Piłsudskiego 1, 83 - 110 Tczew
Termin przeprowadzenia kontroli: 12.11.2015r.
Zakres kontroli: sprawdzenie realizacji specjalistycznych zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego Gminy Miejskiej Tczew w zakresie:
- planowania cywilnego ( plan obrony cywilnej, plany działań operacyjnych, plan działania szefa OC miasta ),
- przygotowania do ewakuacji,
- aktualności planu zarządzania kryzysowego,
- opracowania oceny zagrożeń i procedur reagowania kryzysowego.
Informacja o wydanych zaleceniach pokontrolnych:
- zawarte w Protokole z kontroli problemowej, znak sprawy: WA.5553.4.2015 z dnia 17.11.2015r.
- zalecenia zrealizowano, pismo nr WSO.1711.3.2015 z dnia 05.01.2016r.
Katarzyna Mejna
Sekretarz Miasta
Wytworzyła: Danuta Petka
Akceptacja: Katarzyna Mejna Sekretarz Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie