1. W roku 2021 przyjęliśmy jako miasto Kartę Mieszkańca. Co do zasady zastosowane ulgi miały mieć wymiar znaczny. Karta Mieszkańca miała m. in. na celu zwiększenie dostępności do usług publicznych poprzez wprowadzenie ulg i preferencji, głównie w : kulturze, sztuce, sporcie, rekreacji, turystyce, zdrowiu, czasie wolnym, komunikacji miejskiej i opłacie parkingowej.
Proszę o:
1) informację z wdrożenia w miejskich jednostkach wraz z poziomami zastosowanych ulg;
2) sprawdzenie, czy zastosowane ulgi są procentowo „znaczne” i wpisują się w zamysł karty mieszkańca;
3) sprawdzenie, czy wprowadzenie karty miało wpływ na zwiększenie dostępności do usług, czy nastąpiło odwrotne działanie – odpływ klientów?
4) sprawdzenie, czy w przypadku jednostki Centrum Kultury i Sztuki zastosowane rozwiązania nie wpłynęły negatywnie na działalność jednostki.
2. Z – ca Prezydenta Miasta Tczewa Adam Urban w dniu 19 kwietnia 2022r. udzielił odpowiedzi na interpelację – pismo w załączniku.
Wytworzyła: Joanna Kuriata Biuro Rady Miejskiej w Tczewie
Zaakceptowała: Katarzyna Mejna Sekretarz Miasta Tczewa
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie