Petycje - Prezydent Miasta - archiwum

Petycja w sprawie zainicjowania i kontynuowania wprowadzenia zmiany w istniejącym stanie informowania mieszkańców poprzez stronę internetową "wrotatczewa.pl".

1. Dnia 03.02.2021 r. wpłynęła petycja w sprawie  zainicjowania i kontynuowania wprowadzenia zmiany w istniejącym stanie informowania mieszkańców poprzez stronę internetową "wrotatczewa.pl".

2. Jako komórkę wiodącą wskazano Centrum Informatyczne, jako komórkę współpracującą Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji.

3. Petycja została rozpatrzona pismem WOR.152.6.2021 z dnia 25.02.2021 r. Treść w załączeniu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.02.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Mejna - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lutego 2021 11:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Cholc
Ilość wyświetleń: 299
26 lutego 2021 08:44 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_petycje_62021.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2021 08:43 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lutego 2021 11:33 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)