Petycje - Prezydent Miasta - archiwum

PETYCJA W SPRAWIE INFORMOWANIA MIESZKAŃCÓW, POPRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ „WROTATCZEWA.PL”, W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W TCZEWIE, O TREŚCI PROTOKOŁÓW Z POSIEDZEŃ KOMISJI SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI

  1. Dnia 01.07.2021 r. wpłynęła do Prezydenta Miasta Tczewa petycja w  sprawie  informowania mieszkańców, poprzez stronę internetową „wrotatczewa.pl”, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tczewie, o treści protokołów z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Tczewie.
  2. Ustalono, iż organem właściwym do rozpatrzenia niniejszej petycji jest Prezydent Miasta Tczewa.
  3. Jako stanowisko wiodące wskazano Sekretarz Miasta.
  4. Petycję rozpatrzono pismem WOR.152.11.2021 z dnia 22.09.2021 r. Treść w załączeniu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.07.2021
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Mejna - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2021 15:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Przyłucka-Śmietanka
Ilość wyświetleń: 314
17 października 2024 14:51 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 września 2021 14:41 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2021 13:37 (Joanna Cholc) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)