Petycje - Prezydent Miasta - archiwum

Petycja mieszkańców dotycząca budowy drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z niezbędną infrastrukturą.

  1. Dnia 29.12.2021 r. wpłynęła petycja grupy mieszkańców w sprawie budowy drogi o nawierchni asfaltowej wraz z niezbęną infrastrukturą.
  2. Jako komórkę wiodącą wskazano Wydział Spraw Komunalnych i Inwestycji.
  3. Jako komórkę współpracującą wskazano Zakład Usług Komunalnych - Miejski Zarząd Dróg.
  4. Petycja została rozpatrzona pismem WOR.152.16.2021.J.L.  Dokument 2. Treść w załączeniu.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.01.2022
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Mejna - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 stycznia 2022 09:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Cholc
Ilość wyświetleń: 290
17 października 2024 14:50 (Dorota Prokopowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 marca 2022 14:42 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [odpowiedz_na_petycje_162021.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 marca 2022 14:40 (Joanna Cholc) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)