1. Dnia 2 sierpnia 2023 r. do Rady Miejskiej w Tczewie wpłynęła petycja dotycząca wprowadzenia zmiany w obowiązującym przepisie prawa miejscowego, tj. Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Tczew
2. Dnia 7 sierpnia 2023 r. Przewodniczący Rady Miejskiej przekazał petycję wszystkim radnym oraz Komisji Skarg , Wniosków i Petycji.
3. Dnia 7 sierpnia 2023 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie przekazał petycję do Prezydenta Miasta Tczewa w celu udzielenia informacji.
4. Dnia 21 sierpnia 2023 r. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji na posiedzeniu zaopiniowała ww. petycję.
5. Dnia 31 sierpnia 2023 r. Rada Miejska w Tczewie podjęła uchwałę Nr LX/734/2023 w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 2 sierpnia 2023 r.
6. Dnia 4 września 2023 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie zawiadomił wnoszącego petycję o sposobie jej załatwienia.
Wytworzyła: Joanna Kuriata Biuro Rady Miejskiej
Zaakceptował: Damian Piskorski - Sekretarz Miasta
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie