1. Dnia 1 listopada 2023 r. do Rady Miejskiej w Tczewie wpłynęła petycja dotycząca wprowadzenia zmiany w obowiązującym przepisie prawa miejscowego tj.w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Tczew.
2. Dnia 3 listopada 2023 r. Przewodniczący Rady Miejskiej przekazał petycję wszystkim radnym oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
3. Dnia 3 listopada 2023 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie przekazał petycję do Prezydenta Miasta Tczewa w celu udzielenia informacji w sprawie.
4. Dnia 11 grudnia 2023 r. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji na posiedzeniu zaopiniowała ww. petycję.
5. Dnia 21 grudnia 2023 r. Rada Miejska w Tczewie podjęła uchwałę Nr LXIV/795/2023 w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 1 listopada 2023 r.
6. Dnia 3 stycznia 2024 r. Przewodniczący Rady Miejskiej w Tczewie zawiadomił wnoszącego petycję o sposobie jej załatwienia.
Wytworzyła: Natalia Piotrowska Biuro Rady Miejskiej w Tczewie
Zaakceptował: Damian Piskorski Sekretarz Miasta Tczewa
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Tczewie